"Класа", 3 Октомври 2011, 16 стр.
33 000 битови клиенти на ЧЕЗ получават електронна фактура
ЧЕЗ изпраща електронна фактура на повече от 33 хил. битови клиенти. Това сочи статистиката два месеца след въвеждането на услугата, съобщиха от компанията. До момента най-предпочитаният от клиентите канал за заявяване на услугата е корпоративният уебсайт www.cez.bg. Той е използван от 90 % от избралите да получават сметката си за електроенергия онлайн.
Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София – над 60 %. Значителен интерес към услугата е отбелязан и в Плевен, и Благоевград, където са постъпили съответно 6% и 4% от всички заявки.
„Клиентите ни оценяват предимствата на електронната фактура, освен това все повече хора стават отговорни към проблемите, свързани с опазването на околната среда. За да може максимално голям брой потребители да се възползват от удобствата на тази услуга, ние в ЧЕЗ ще продължим да работим за популяризирането й. Наблюденията ни сочат, че все повече клиенти се ориентират към електронното обслужване, а ние се постарахме да го превърнем в една сигурна и удобна алтернатива“, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България.
ЧЕЗ въведе услугата „електронна фактура” от 1 август тази година. Всички битови клиенти на компанията могат да се регистрират за получаването й безплатно на корпоративния сайт www.cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010.