Повече от 33 000 битови клиенти на ЧЕЗ получават електронна фактура, сочи статистиката два месеца след въвеждането на услугата.
Най-голям дял кленти, предпочели електронна фактура, има в София - над 60%. Значителен интерес към услугата е отбелязан в Плевен и Благоевград, където са постъпили съответно 6% и 4% от всички заявки, посочват от ЧЕЗ.
„Клиентите ни оценяват предимствата на електронната фактура, освен това все повече хора стават отговорни към проблемите, свързани с опазването на околната среда. За да може максимално голям брой потребители да се възползват от удобствата
на тази услуга, ние в ЧЕЗ ще продължим да работим за популяризирането й, заяви Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България. Наблюденията сочат, че все повече клиенти се ориентират към електронното обслужване, а ние се постарахме да го превърнем в една сигурна и удобна алтернатива, допълни тя.
ЧЕЗ въведе услугата „електронна фактура" от 1 август тази година.
Всички битови клиенти на компанията могат да се регистрират за получаването й безплатно на корпоративния сайт www. cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010.
Необходимо е потребителите да знаят своя клиентски номер и оторизационен код от хартиената фактура. Заявления се приемат също в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Бланка на декларацията има и на гърба на всички месечни фактури, издадени след 12 август.