ЧЕЗ изпраща електронна фактура вече на повече от 33 хил. битови клиенти. Това сочи статистиката два месеца след въвеждането на услугата, съобщиха вчера от компанията. Най-предпочитаният начин за заявяване на услугата е уебсайтът www.cez.bg. Той е използван от 90% от избралите да получават сметката си онлайн.
Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София - над 60%. Интерес към услугата е отбелязан и в Плевен и Благоевград, където са постъпили съответно 6% и 4% от всички заявки.
"Клиентите ни оценяват предимствата на електронната фактура, освен това все повече хора стават отговорни към проблемите, свързани с опазването на околната среда. За да може максимално голям брой потребители да се възползват от удобствата на тази услуга, ние в ЧЕЗ ще продължим да работим за популяризирането й. Наблюденията ни сочат, че все повече клиенти се ориентират към електронното обслужване, а ние се постарахме да го превърнем в една сигурна и удобна алтернатива", каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България.